• 07-05-2020, 18:19:49
    #19
    İsminizin önüne bir ünvan getirmiyorsa okunmaz.
  • 07-05-2020, 18:23:17
    #20
    MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer ilginiz ve isteğiniz varsa, işinizi de profesyonel yaparsanız yazılım sektöründe para kazanmamanız mümkün değil. Başlangıç olarak HTML, CSS ve JavaScript olarak sektöre girin ve mutlaka Mobil Programlama alanına yönelin. Günümüz dünyası şuan Mobil Program üzerinden çok ciddi bir pazara sahip ve hızla büyümeye devam ediyor. Flutter veya React Native öğrenmenizi öneririm. Hem Android, hem de iOS platformlarına tek kodlama ile uygulama hazırlarsınız. iOS için Swift veya Objective-C, Android için de Java öğrenmenize gerek kalmaz.
    Html ile başladım bakalım umarım kendimi gerçekten geliştiririm.
    Bilgisayar sıkıntım olmasa daha iyilerini de yaparım da simdilik zor ilerliyorum
  • 08-05-2020, 04:55:32
    #21
    Okuduğunuz bölüme göre değişir.
    Üniversite okunmaz diye bir şey yok.
    Her şey üniversite diye de bir şey yok.

    Yani demek istediğim: Doğru olan, üniversite okumalı mıyım diye bize soracağınıza ne olmak istiyorum diye kendinize sormanızdır.
  • 08-05-2020, 04:57:30
    #22
    Üyeliği durduruldu
    diadhaidhrigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halihazırda üniversite okumakta olduğumu belirtmek isterim. Sorum şu bu devirden sonra Türkiye de üniversite okunmalı mı yoksa okunmamalı mı ? Bu konu hakkında çok soru ve cevap var. Bide sizlerin düşüncelerini ve nedenlerini öğrenmek isterim.
    Bence üniversite eğitiminin alınması gerekiyor. Özellikle aileden ayrı ve düzgün bir şekilde 4 sene geçirmek insana bihayli tecrübe katıyor. Üniversite ortamında gördüğün hiçbirşeyi normal ortamlarda göremezsin. Hertürlü arkadaşın, hertürlü fikir sahibi insan, üniversite okuyana gösterilen olumlu davranışlar ufkunu açıyor. Boş zamanını değerlendirmeyi kendi kendine öğreniyorsun. Aklına gelmeyecek onlarca fikir, buluş ortaya çıkıyor. En önemliside geçimi öğreniyorsun.
    Yaşça senden büyük olan insanların, ilkokul ve lisede ahır düzeninde gördüğün eğitim düzeni tamamen değişiyor ve seni adam yerine koyup konuşmaya başlıyorlar harika fikir alışverişleri oluyor özellikle akademisyenlerle takılırsan...

    Kısacası üniversitede aldığın diplomayı yırtar atarsın ancak kazandığın tecrübe ömür boyu seni aydınlatır. Sevgiler.