Üniversite okumak
21
●382
- 07-05-2020, 18:23:17Html ile başladım bakalım umarım kendimi gerçekten geliştiririm.MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar sıkıntım olmasa daha iyilerini de yaparım da simdilik zor ilerliyorum
- 08-05-2020, 04:57:30Üyeliği durdurulduBence üniversite eğitiminin alınması gerekiyor. Özellikle aileden ayrı ve düzgün bir şekilde 4 sene geçirmek insana bihayli tecrübe katıyor. Üniversite ortamında gördüğün hiçbirşeyi normal ortamlarda göremezsin. Hertürlü arkadaşın, hertürlü fikir sahibi insan, üniversite okuyana gösterilen olumlu davranışlar ufkunu açıyor. Boş zamanını değerlendirmeyi kendi kendine öğreniyorsun. Aklına gelmeyecek onlarca fikir, buluş ortaya çıkıyor. En önemliside geçimi öğreniyorsun.diadhaidhrigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşça senden büyük olan insanların, ilkokul ve lisede ahır düzeninde gördüğün eğitim düzeni tamamen değişiyor ve seni adam yerine koyup konuşmaya başlıyorlar harika fikir alışverişleri oluyor özellikle akademisyenlerle takılırsan...
Kısacası üniversitede aldığın diplomayı yırtar atarsın ancak kazandığın tecrübe ömür boyu seni aydınlatır. Sevgiler.