Okuduğunuz bölüme göre değişir.
Üniversite okunmaz diye bir şey yok.
Her şey üniversite diye de bir şey yok.

Yani demek istediğim: Doğru olan, üniversite okumalı mıyım diye bize soracağınıza ne olmak istiyorum diye kendinize sormanızdır.