Halihazırda üniversite okumakta olduğumu belirtmek isterim. Sorum şu bu devirden sonra Türkiye de üniversite okunmalı mı yoksa okunmamalı mı ? Bu konu hakkında çok soru ve cevap var. Bide sizlerin düşüncelerini ve nedenlerini öğrenmek isterim.
Bence üniversite eğitiminin alınması gerekiyor. Özellikle aileden ayrı ve düzgün bir şekilde 4 sene geçirmek insana bihayli tecrübe katıyor. Üniversite ortamında gördüğün hiçbirşeyi normal ortamlarda göremezsin. Hertürlü arkadaşın, hertürlü fikir sahibi insan, üniversite okuyana gösterilen olumlu davranışlar ufkunu açıyor. Boş zamanını değerlendirmeyi kendi kendine öğreniyorsun. Aklına gelmeyecek onlarca fikir, buluş ortaya çıkıyor. En önemliside geçimi öğreniyorsun.
Yaşça senden büyük olan insanların, ilkokul ve lisede ahır düzeninde gördüğün eğitim düzeni tamamen değişiyor ve seni adam yerine koyup konuşmaya başlıyorlar harika fikir alışverişleri oluyor özellikle akademisyenlerle takılırsan...
Kısacası üniversitede aldığın diplomayı yırtar atarsın ancak kazandığın tecrübe ömür boyu seni aydınlatır. Sevgiler.