• 21-07-2019, 15:56:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar. Merkezi yerleştirme puanı ile yatay geçiş yapacağım Çukurova Üniversitesine. Şöyle bir dilekçe hazırladım. Şuanda okuduğum bölüm elektrik-elektronik müh. ama geçmek istediğim bölüm bilgisayar mühendisliği. Sizce dilekçede hatalar var mı? Daha önce hiç dilekçe yazmamıştım o yüzden tedirgin oldum

    Sol alta adres, sağ altada isim ve imza atacağım

  • 21-07-2019, 16:07:50
    #2
    Arz ederimin sonuna 01/08/2019 formatında tarih ekleyebilirsiniz. Sol alt köşeye; ad soyad - tc kimlik nu - baba adı - öğrenci numarası- e-posta - telefon - adres satırlarını ekleyebilirsiniz. Merkezi yerleştirmenin sonucunu ek olarak sunmanız daha iyi olur.
  • 21-07-2019, 16:10:01
    #3
    http://egitim.cu.edu.tr/tr/belgeler/...s_GNOveMYP.doc

    Buradaki "MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI GÖRE YATAY GEÇİŞ BAŞVURU DİLEKÇESİ" sayfasını kendine göre düzenleyip verebilirsin. Önemli olan ne durumunu anlatan cümleleri kurman. Gerisi önemli değil.

    Geçiş yaptığında bana yazabilirsin, bölümde öüğrenciyim.