http://egitim.cu.edu.tr/tr/belgeler/...s_GNOveMYP.doc

Buradaki "MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI GÖRE YATAY GEÇİŞ BAŞVURU DİLEKÇESİ" sayfasını kendine göre düzenleyip verebilirsin. Önemli olan ne durumunu anlatan cümleleri kurman. Gerisi önemli değil.

Geçiş yaptığında bana yazabilirsin, bölümde öüğrenciyim.