http://egitim.cu.edu.tr/tr/belgeler/...s_GNOveMYP.doc
Buradaki "
MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI GÖRE YATAY GEÇİŞ BAŞVURU DİLEKÇESİ" sayfasını kendine göre düzenleyip verebilirsin. Önemli olan ne durumunu anlatan cümleleri kurman. Gerisi önemli değil.
Geçiş yaptığında bana yazabilirsin, bölümde öüğrenciyim.