Selamlar. Merkezi yerleştirme puanı ile yatay geçiş yapacağım Çukurova Üniversitesine. Şöyle bir dilekçe hazırladım. Şuanda okuduğum bölüm elektrik-elektronik müh. ama geçmek istediğim bölüm bilgisayar mühendisliği. Sizce dilekçede hatalar var mı? Daha önce hiç dilekçe yazmamıştım o yüzden tedirgin oldum
Sol alta adres, sağ altada isim ve imza atacağım