Tercih hakkın oluyor, kazanır kazanmazsin o ayrı konu ama 180 ustu puan karşılığında tercih sayfası açılıyor 180 altı için o sayfa yok. 150 üstü de 2 yıllık yazabiliyor
Hocam burada amaç tüm ülkenin üni mezunu yapmak ama tezgahtar olsun
hani şirketler diyor ya örneğin adam grafiker hobi olarak öğrenmiş ama başka üni okumuş şirket bunu alıyor mesleği biliyor diye ve şirket diyor ki bizim için üni mezunu olsun da hangi bölümden olursa olsun.
adam ne olsa grafikerliği çok yapıyor şuan ülkemiz bu durumda yapılan işle okunan okul birbirine uymuyor ve mesleki boşluk doğuruyor işsizlik
Şuan bir çok ünide okumanın hiçbir manası yok bunu 3 üni bitirmiş biri olaram söylüyorun. Eger ki müh. Olacaksan teknik ünilerde okumuyorsan nerdeyse hiçbir yararı olmuyor. Anadolunun bir çok yerinde okuyup mezun olan arkadaşlarım var şuan grldikleri nokta koca bir sifir....
Üni okunacaksa iyi bir ünide ve yeteneklerinize göre bir bölümde okumalısınız.
Sağlık olsun hocam benim arkadaş 2014'te 1.5 puanla barajı kaçırdı dalga geçtik flan tabi sonra teselli ettik bunalıma girmesin diye. yanılmıyosam o zamanlar 140 puandı YGS. Bir sonraki sene inşaat mühendisliği kazandı bu sefer o gelip bizimle dalga geçti teselli olarak da birer içki ısmarladı Yani alt tarafı sınav çok çalışmak lazım, çalışmak için çalışmamak lazım eminim başarıcaksınız sizde. Sağlık olsun diyorum sizin adınıza