• 17-07-2019, 09:13:03
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz ciddimisiniz bu yorumda
    ben sizden böyle bir yorum beklemiyordum hani girer aşağılar çıkarsınız diye düşünmüştüm

    Teşekkürler hocam sağ olun
    İki haftadır falan çok sakinim, sanırım tüm sorun bunaldığım içinmiş. 2 haftadır (hafta içi) stajdayım resmen kafa dinliyorum kendime geldim
  • 17-07-2019, 09:16:26
    #20
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sıralama önemli eğer sıralamalarınızı yazarsanız yardımcı olabilirim sorularınız için
  • 17-07-2019, 09:19:59
    #21
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercih hakkın oluyor, kazanır kazanmazsin o ayrı konu ama 180 ustu puan karşılığında tercih sayfası açılıyor 180 altı için o sayfa yok. 150 üstü de 2 yıllık yazabiliyor
    Hocam burada amaç tüm ülkenin üni mezunu yapmak ama tezgahtar olsun

    hani şirketler diyor ya örneğin adam grafiker hobi olarak öğrenmiş ama başka üni okumuş şirket bunu alıyor mesleği biliyor diye ve şirket diyor ki bizim için üni mezunu olsun da hangi bölümden olursa olsun.

    adam ne olsa grafikerliği çok yapıyor şuan ülkemiz bu durumda yapılan işle okunan okul birbirine uymuyor ve mesleki boşluk doğuruyor işsizlik
  • 17-07-2019, 09:27:02
    #22
    Şuan bir çok ünide okumanın hiçbir manası yok bunu 3 üni bitirmiş biri olaram söylüyorun. Eger ki müh. Olacaksan teknik ünilerde okumuyorsan nerdeyse hiçbir yararı olmuyor. Anadolunun bir çok yerinde okuyup mezun olan arkadaşlarım var şuan grldikleri nokta koca bir sifir....

    Üni okunacaksa iyi bir ünide ve yeteneklerinize göre bir bölümde okumalısınız.
  • 17-07-2019, 09:28:58
    #23
    zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sıralama önemli eğer sıralamalarınızı yazarsanız yardımcı olabilirim sorularınız için
    hocam puan 141 sıralama yine önemli mi?
  • 17-07-2019, 09:31:52
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam puan 141 sıralama yine önemli mi?
    hocam senin iş muallak ya
  • 17-07-2019, 09:33:19
    #25
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki haftadır falan çok sakinim, sanırım tüm sorun bunaldığım içinmiş. 2 haftadır (hafta içi) stajdayım resmen kafa dinliyorum kendime geldim
    Hep böyle olun hocam lütfen
  • 17-07-2019, 10:34:58
    #26
    tebrikler
  • 17-07-2019, 10:40:04
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sağlık olsun hocam benim arkadaş 2014'te 1.5 puanla barajı kaçırdı dalga geçtik flan tabi sonra teselli ettik bunalıma girmesin diye. yanılmıyosam o zamanlar 140 puandı YGS. Bir sonraki sene inşaat mühendisliği kazandı bu sefer o gelip bizimle dalga geçti teselli olarak da birer içki ısmarladı Yani alt tarafı sınav çok çalışmak lazım, çalışmak için çalışmamak lazım eminim başarıcaksınız sizde. Sağlık olsun diyorum sizin adınıza