Sağlık olsun hocam benim arkadaş 2014'te 1.5 puanla barajı kaçırdı dalga geçtik flan tabi sonra teselli ettik bunalıma girmesin diye. yanılmıyosam o zamanlar 140 puandı YGS. Bir sonraki sene inşaat mühendisliği kazandı bu sefer o gelip bizimle dalga geçti teselli olarak da birer içki ısmarladı

Yani alt tarafı sınav çok çalışmak lazım, çalışmak için çalışmamak lazım eminim başarıcaksınız sizde. Sağlık olsun diyorum sizin adınıza