Şuan bir çok ünide okumanın hiçbir manası yok bunu 3 üni bitirmiş biri olaram söylüyorun. Eger ki müh. Olacaksan teknik ünilerde okumuyorsan nerdeyse hiçbir yararı olmuyor. Anadolunun bir çok yerinde okuyup mezun olan arkadaşlarım var şuan grldikleri nokta koca bir sifir....

Üni okunacaksa iyi bir ünide ve yeteneklerinize göre bir bölümde okumalısınız.