Tercih hakkın oluyor, kazanır kazanmazsin o ayrı konu ama 180 ustu puan karşılığında tercih sayfası açılıyor

180 altı için o sayfa yok. 150 üstü de 2 yıllık yazabiliyor
Hocam burada amaç tüm ülkenin üni mezunu yapmak ama tezgahtar olsun
hani şirketler diyor ya örneğin adam grafiker hobi olarak öğrenmiş ama başka üni okumuş şirket bunu alıyor mesleği biliyor diye ve şirket diyor ki bizim için üni mezunu olsun da hangi bölümden olursa olsun.
adam ne olsa grafikerliği çok yapıyor şuan ülkemiz bu durumda yapılan işle okunan okul birbirine uymuyor ve mesleki boşluk doğuruyor işsizlik