ÖSYM Puanı hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ÖSYM Puanı hakkında
28
●
1.132
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
ÖSYM Puanı hakkında
1
2
3
4
17-07-2019, 01:50:33
#1
enessafak
arkadaşlar barajı geçmişmi nerelere tercih yapabilirim bilgisi olanlardan destek bekliyorum
17-07-2019, 01:51:14
#2
ylmzzaslann
Bende Bilgi Alabilir miyim İzninizle ?
17-07-2019, 01:51:48
#3
GSDreamer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dostum 2 yıllık tercih edebilirsin bu puanla.
Sıkma canını seneye olur inşallah.
Geçmiş olsun.
17-07-2019, 01:51:56
#4
enessafak
ylmzzaslann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende Bilgi Alabilir miyim İzninizle ?
Tabiki hocam
17-07-2019, 01:54:41
#5
KadirKAYA
2 yıllık bölüm tercihi yapabilirsin. Sonra DGS ile yükseltirsin. Sıkı çalışırsan (ve DGS sonrası muaf ders sayın fazla olursa) 4 yıl okur, 6 yıllık diploma alırsın 2+4
Yada seneye bir daha denersin.
17-07-2019, 01:55:18
#6
enessafak
GSDreamer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dostum 2 yıllık tercih edebilirsin bu puanla.
Sıkma canını seneye olur inşallah.
Geçmiş olsun.
hocam 4 e yolu yokmu? hangi bölümleri tercih edebilirim
17-07-2019, 01:55:40
#7
ptcfrvr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Valla kardeşim kusura bakma ama sınava girmesende olurmuş...
17-07-2019, 01:58:33
#8
Farazi
Üyeliği durduruldu
Fotoğrafı göremiyorum atar mısın kendimin ki ile karşılaştıracağım.
17-07-2019, 02:00:32
#9
enessafak
ptcfrvr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla kardeşim kusura bakma ama sınava girmesende olurmuş...
Hocam hazırlanarak girmedim sınava sonuçta bir nevi şansımı denemek istediğim için girmiştim.
Farazi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fotoğrafı göremiyorum atar mısın kendimin ki ile karşılaştıracağım.
Hocam kaç puan aldığınızı yazarsanız resim atarsanız karşılaştıralım konuda resim mevcut
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler