Konu
ÖSYM Puanı hakkında
17-07-2019, 01:55:18
#6
enessafak
GSDreamer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dostum 2 yıllık tercih edebilirsin bu puanla.
Sıkma canını seneye olur inşallah.
Geçmiş olsun.
hocam 4 e yolu yokmu? hangi bölümleri tercih edebilirim