GSDreamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum 2 yıllık tercih edebilirsin bu puanla.

Sıkma canını seneye olur inşallah.

Geçmiş olsun.
hocam 4 e yolu yokmu? hangi bölümleri tercih edebilirim