• 17-07-2019, 01:50:33
    #1

    arkadaşlar barajı geçmişmi nerelere tercih yapabilirim bilgisi olanlardan destek bekliyorum
  • 17-07-2019, 01:51:14
    #2
    Bende Bilgi Alabilir miyim İzninizle ?
  • 17-07-2019, 01:51:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostum 2 yıllık tercih edebilirsin bu puanla.

    Sıkma canını seneye olur inşallah.

    Geçmiş olsun.
  • 17-07-2019, 01:51:56
    #4
    ylmzzaslann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Bilgi Alabilir miyim İzninizle ?

    Tabiki hocam
  • 17-07-2019, 01:54:41
    #5
    2 yıllık bölüm tercihi yapabilirsin. Sonra DGS ile yükseltirsin. Sıkı çalışırsan (ve DGS sonrası muaf ders sayın fazla olursa) 4 yıl okur, 6 yıllık diploma alırsın 2+4
    Yada seneye bir daha denersin.
  • 17-07-2019, 01:55:18
    #6
    GSDreamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum 2 yıllık tercih edebilirsin bu puanla.

    Sıkma canını seneye olur inşallah.

    Geçmiş olsun.
    hocam 4 e yolu yokmu? hangi bölümleri tercih edebilirim
  • 17-07-2019, 01:55:40
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla kardeşim kusura bakma ama sınava girmesende olurmuş...
  • 17-07-2019, 01:58:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Fotoğrafı göremiyorum atar mısın kendimin ki ile karşılaştıracağım.
  • 17-07-2019, 02:00:32
    #9
    ptcfrvr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla kardeşim kusura bakma ama sınava girmesende olurmuş...
    Hocam hazırlanarak girmedim sınava sonuçta bir nevi şansımı denemek istediğim için girmiştim.



    Farazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğrafı göremiyorum atar mısın kendimin ki ile karşılaştıracağım.
    Hocam kaç puan aldığınızı yazarsanız resim atarsanız karşılaştıralım konuda resim mevcut