2 yıllık bölüm tercihi yapabilirsin. Sonra DGS ile yükseltirsin. Sıkı çalışırsan (ve DGS sonrası muaf ders sayın fazla olursa) 4 yıl okur, 6 yıllık diploma alırsın 2+4
Yada seneye bir daha denersin.