Solutions adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ÖSYM Puanı hakkında
28
●1.132
- 17-07-2019, 02:21:28Üyeliği durdurulduDGS bel bağlama boru değil o işler.DGS yerine YKS bence daha mantıklı da hocam size 2 yıllık geliyor mu ki ?enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 02:22:42Şu anda ne yapacağımı hiç bilmiyorum hocam valla.Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 02:30:32Bilgim yok hocam bu konudamrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 02:45:41tyt den 2 yıllık bilgisayar programcılığı girebilirsin gibi puanları internetten bir bak bana göre giriyor olması lazım.Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 02:47:27Üyeliği durdurulduBenimki 912K ama yks atlas çökmüş bakılmıyor.Fakat aklıma takılan konu dgs ile yükseltmesi kolay olacak mı orası problem.LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 02:48:32dostum maalesef bir bilgim yok dgs hakkında umarım yükseltirsin şimdi en düzgünü o atlas açılınca ordan bakıp bir üniye yerleşip 1 sene sonra planını çizmekSolutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2019, 03:50:52Kesinlikle DGS Daha mantıklı. Sadece 35-36 matematik neti ile balıkesir, ısparta, aydın, manisa, samsun, trabzon, çanakkale,elazığ gibi üniversitelerde Bilgisayar Mühendisliği kazanabiliyorsun.Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem türkçe ve matematikten oluşuyor sınav Fizik, Kimya, Biyoloji, Mat2 falan yok
daha ne olsun
Ben sana demedim mi ler başlar vs vs.
daha ne olsun