enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıllıktan 4 yıllığa dgs ile geçebilirsiniz aslında hocam
DGS bel bağlama boru değil o işler.DGS yerine YKS bence daha mantıklı da hocam size 2 yıllık geliyor mu ki ?