• 17-07-2019, 02:19:41
    #19
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seneyi görürsek inşallah, sabah ilk raund peder nakavt hesapla gerisini Ben sana demedim mi ler başlar vs vs.
    2 yıllıktan 4 yıllığa dgs ile geçebilirsiniz aslında hocam
  • 17-07-2019, 02:21:28
    #20
    Üyeliği durduruldu
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllıktan 4 yıllığa dgs ile geçebilirsiniz aslında hocam
    DGS bel bağlama boru değil o işler.DGS yerine YKS bence daha mantıklı da hocam size 2 yıllık geliyor mu ki ?
  • 17-07-2019, 02:22:42
    #21
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS bel bağlama boru değil o işler.DGS yerine YKS bence daha mantıklı da hocam size 2 yıllık geliyor mu ki ?
    Şu anda ne yapacağımı hiç bilmiyorum hocam valla.
  • 17-07-2019, 02:23:50
    #22
    Tyt barajını geçemeyince ayt de hesaplanmıyor mu?
  • 17-07-2019, 02:30:32
    #23
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tyt barajını geçemeyince ayt de hesaplanmıyor mu?
    Bilgim yok hocam bu konuda
  • 17-07-2019, 02:45:41
    #24
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS bel bağlama boru değil o işler.DGS yerine YKS bence daha mantıklı da hocam size 2 yıllık geliyor mu ki ?
    tyt den 2 yıllık bilgisayar programcılığı girebilirsin gibi puanları internetten bir bak bana göre giriyor olması lazım.
  • 17-07-2019, 02:47:27
    #25
    Üyeliği durduruldu
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tyt den 2 yıllık bilgisayar programcılığı girebilirsin gibi puanları internetten bir bak bana göre giriyor olması lazım.
    Benimki 912K ama yks atlas çökmüş bakılmıyor.Fakat aklıma takılan konu dgs ile yükseltmesi kolay olacak mı orası problem.
  • 17-07-2019, 02:48:32
    #26
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki 912K ama yks atlas çökmüş bakılmıyor.Fakat aklıma takılan konu dgs ile yükseltmesi kolay olacak mı orası problem.
    dostum maalesef bir bilgim yok dgs hakkında umarım yükseltirsin şimdi en düzgünü o atlas açılınca ordan bakıp bir üniye yerleşip 1 sene sonra planını çizmek
  • 17-07-2019, 03:50:52
    #27
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS bel bağlama boru değil o işler.DGS yerine YKS bence daha mantıklı da hocam size 2 yıllık geliyor mu ki ?
    Kesinlikle DGS Daha mantıklı. Sadece 35-36 matematik neti ile balıkesir, ısparta, aydın, manisa, samsun, trabzon, çanakkale,elazığ gibi üniversitelerde Bilgisayar Mühendisliği kazanabiliyorsun.
    Hem türkçe ve matematikten oluşuyor sınav Fizik, Kimya, Biyoloji, Mat2 falan yok daha ne olsun