Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DGS bel bağlama boru değil o işler.DGS yerine YKS bence daha mantıklı da hocam size 2 yıllık geliyor mu ki ?
Kesinlikle DGS Daha mantıklı. Sadece 35-36 matematik neti ile balıkesir, ısparta, aydın, manisa, samsun, trabzon, çanakkale,elazığ gibi üniversitelerde Bilgisayar Mühendisliği kazanabiliyorsun.
Hem türkçe ve matematikten oluşuyor sınav Fizik, Kimya, Biyoloji, Mat2 falan yok daha ne olsun