• 01-09-2018, 17:33:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar. İstediğim bölüm sayısaldan alıyor 4 yıllık. Şimdi sorum şu : Bildiğim kadarıyla 2 yıllık üniversiteler tyt'den alıyor, 4 yıllık ayt'den alıyor. Tyt'de alınan puan, ayt puanını etkiliyormu ? Yani her iki oturumda da sayısal dersler var. 4 yıllık sayısal ayt ile alınan bölüm için, tyt'de sayısal derslerin net sayısı ayt'de ki sayısal puanını etkilermi ?
  • 01-09-2018, 17:45:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seni tanıyorum bu nedenle bir kere 2 yıllık üniversiteyi tercih etmeni önermiyorum. 4 yıllık üniversite için total de kazandığın puan ve sıralamaya göre üniversiteye alınmakta. Eğer dilediğin yerin puan ve sıralama olarak karşılayabilirsen ve yeterli kontejyan var ise rahatlık ile girebileceğini düşünüyorum.
  • 01-09-2018, 17:48:10
    #3
    Rootkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni tanıyorum bu nedenle bir kere 2 yıllık üniversiteyi tercih etmeni önermiyorum. 4 yıllık üniversite için total de kazandığın puan ve sıralamaya göre üniversiteye alınmakta. Eğer dilediğin yerin puan ve sıralama olarak karşılayabilirsen ve yeterli kontejyan var ise rahatlık ile girebileceğini düşünüyorum.
    Teşekkürler