Merhaba arkadaşlar. İstediğim bölüm sayısaldan alıyor 4 yıllık. Şimdi sorum şu : Bildiğim kadarıyla 2 yıllık üniversiteler tyt'den alıyor, 4 yıllık ayt'den alıyor. Tyt'de alınan puan, ayt puanını etkiliyormu ? Yani her iki oturumda da sayısal dersler var. 4 yıllık sayısal ayt ile alınan bölüm için, tyt'de sayısal derslerin net sayısı ayt'de ki sayısal puanını etkilermi ?