Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Seni tanıyorum bu nedenle bir kere 2 yıllık üniversiteyi tercih etmeni önermiyorum. 4 yıllık üniversite için total de kazandığın puan ve sıralamaya göre üniversiteye alınmakta. Eğer dilediğin yerin puan ve sıralama olarak karşılayabilirsen ve yeterli kontejyan var ise rahatlık ile girebileceğini düşünüyorum.