• 01-05-2015, 02:24:13
    ordaki 10 altın kural eski sisteme ait. dediğim gibi ünite arkası sorular + çıkmış sorular + eogrenmeden testleri çözün kesin geçersiniz.
  • 02-05-2015, 00:09:54
    6 sınava girdim hepsinden 40 almışım.
    Mezun olmam için hepsinden 30 almam gerekli :=)
    6 ders DD gelirse mezunum
  • 02-05-2015, 02:59:12
    Özet çalışıyorum, bol bol çıkmış soru çözüyorum sonuç ;

  • 02-05-2015, 04:37:10
    Üyeliği durduruldu
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 sınava girdim hepsinden 40 almışım.
    Mezun olmam için hepsinden 30 almam gerekli :=)
    6 ders DD gelirse mezunum
    benden bi tane daha olması sevindirici

    ama sen benden daha iyisin yani. ben topu topu 1 derse girdim ondanda 40 aldım
  • 02-05-2015, 18:11:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiç çalışmadım sonuç

  • 04-05-2015, 17:01:29


    Arkadaşlar Açıköğretim'in kendi kitapları mı iyi, yoksa Murat veya başka bir kitap mı önerirsiniz? Normal AÖF kitapları biraz kütük gibi, hiç almadım.

    Notlarım facia gibi sanırım. İlk dönem 1.93 geldi. Bu dönem genel not ortalamam 2.00 üstünde yapmam lazım. Eğer yaparsam seneye mezun olurum herhalde az ders kalıyor Kitap önerisi bekliyorum.

    ARKADAŞLAR GÜZ DÖNEMİ ORTALAMAM 1.93.
    BAHARI 2.07 yaparsam GÜZ DÖNEMİ derslerinden de geçiyormuyum ortalama ile? 2.00 YIL SONU İÇİN ÖNEMLİ DEĞİL Mİ?
  • 05-05-2015, 03:57:30
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu arkalarındaki özetlere çalışaral bitirdim ben hiç bir ek kitap çıkmış soru vs. incelemedim ünite sonlarındaki özetleri bir ya da maksimum iki defa okuyup sınava girdim 4 yılda iki tane dc falan var digerlerini de gayet güzel notlar ile geçtim tavsiye ederim
    bölüm neydi sizin? kamu yönetimi için geçerli olabilirmi dedikleriniz hem özet hem konu yapsak daha çok daha iyi olacakta aslinda.
  • 05-05-2015, 08:00:19
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bölüm neydi sizin? kamu yönetimi için geçerli olabilirmi dedikleriniz hem özet hem konu yapsak daha çok daha iyi olacakta aslinda.
    işletme hocam
  • 05-05-2015, 18:22:25
    Her sınav 20 soru sadece 6 soruyu kesin olarak doğru cevaplayabilir ve geri kalan tüm sorularda aynı şıkkı işaretlerseniz 50 almak işten bile değil.