beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu arkalarındaki özetlere çalışaral bitirdim ben hiç bir ek kitap çıkmış soru vs. incelemedim ünite sonlarındaki özetleri bir ya da maksimum iki defa okuyup sınava girdim 4 yılda iki tane dc falan var digerlerini de gayet güzel notlar ile geçtim tavsiye ederim
bölüm neydi sizin? kamu yönetimi için geçerli olabilirmi dedikleriniz hem özet hem konu yapsak daha çok daha iyi olacakta aslinda.