gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 sınava girdim hepsinden 40 almışım.
Mezun olmam için hepsinden 30 almam gerekli :=)
6 ders DD gelirse mezunum
benden bi tane daha olması sevindirici

ama sen benden daha iyisin yani. ben topu topu 1 derse girdim ondanda 40 aldım