Arkadaşlar Açıköğretim'in kendi kitapları mı iyi, yoksa Murat veya başka bir kitap mı önerirsiniz? Normal AÖF kitapları biraz kütük gibi, hiç almadım.
Notlarım facia gibi sanırım. İlk dönem 1.93 geldi. Bu dönem genel not ortalamam 2.00 üstünde yapmam lazım. Eğer yaparsam seneye mezun olurum herhalde az ders kalıyor

Kitap önerisi bekliyorum.
ARKADAŞLAR GÜZ DÖNEMİ ORTALAMAM 1.93.
BAHARI 2.07 yaparsam GÜZ DÖNEMİ derslerinden de geçiyormuyum ortalama ile? 2.00 YIL SONU İÇİN ÖNEMLİ DEĞİL Mİ?