• 23-09-2014, 22:44:46
    #1
    Konser konser diye az daha canından olucak arkadaşlarımıza çok şükür birşey olmadı. Bugün ereğli eğitim fakültesi önünden Funda Arar konseri için kaldırılan otobüs zonguldağa varmadan yan yatmış haberi alır almaz hastanelere koştuk Allahtan bir kayıp yoktu ama cok yaralı vardı.

    Sorun bir konser için o yağmur ve rüzgarda elektrik direklerinden kıvılcım cıkarak elektiriklerin gittiği bir havada otobüs gönderen zihniyetemi kızayim o otobüse binen deli dolu arkadaşlaramı. Bunada şükür ama bazı şeyleri yaparken bir kez daha düşünmek lazım.

    haber burda geçmiş olsun tekrardan arkadaşlara

    http://www.zonguldak.net/bulent-ecev...versitesi-kaza
  • 23-09-2014, 22:50:58
    #2
    gecmis olsun uyumustur sofor
  • 23-09-2014, 23:03:52
    #3
    BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecmis olsun uyumustur sofor
    yok hocam kaza olmuş önde buda sola kacmış sağa kacarken yatmış
  • 23-09-2014, 23:13:07
    #4
    Geçmiş olsun üzücü bir durum
  • 23-09-2014, 23:15:34
    #5
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun üzücü bir durum
    Sağolun hocam bunada şükür gurbetteler sonucta bizde tanıdık tanımadık kim varsa yanına gittik sohbet ettik sırf o piskolojiden cıksınlar diye