Konser konser diye az daha canından olucak arkadaşlarımıza çok şükür birşey olmadı. Bugün ereğli eğitim fakültesi önünden Funda Arar konseri için kaldırılan otobüs zonguldağa varmadan yan yatmış haberi alır almaz hastanelere koştuk Allahtan bir kayıp yoktu ama cok yaralı vardı.
Sorun bir konser için o yağmur ve rüzgarda elektrik direklerinden kıvılcım cıkarak elektiriklerin gittiği bir havada otobüs gönderen zihniyetemi kızayim o otobüse binen deli dolu arkadaşlaramı. Bunada şükür ama bazı şeyleri yaparken bir kez daha düşünmek lazım.
haber burda geçmiş olsun tekrardan arkadaşlara
http://www.zonguldak.net/bulent-ecev...versitesi-kaza