arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun üzücü bir durum
Sağolun hocam bunada şükür gurbetteler sonucta bizde tanıdık tanımadık kim varsa yanına gittik sohbet ettik sırf o piskolojiden cıksınlar diye