• 21-09-2014, 01:59:46
    #1
    selamlar,akdeniz üniye yeni geçen veya okumakta olanlar varmıdır? bulusalım,konusalım iyi olur ben iletisim bölümündeyim.
  • 21-09-2014, 02:06:11
    #2
    gues adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar,akdeniz üniye yeni geçen veya okumakta olanlar varmıdır? bulusalım,konusalım iyi olur ben iletisim bölümündeyim.
    Hocam ilk gidenler her zaman iyi analiz eder. Sence nasıl bir üniversite? Yani tercih yapan kişiler tercih etmeli mi?
  • 21-09-2014, 13:48:44
    #3
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk gidenler her zaman iyi analiz eder. Sence nasıl bir üniversite? Yani tercih yapan kişiler tercih etmeli mi?
    Bana göre kesinlikle tercih edilmeli hocam.Şehirin yaşantısı olarak çok ucuz yaşam ve birçok imkan birarada.Ev fiyatları vs gayet ucuz,insanları çok iyi.

    Isınma problemi vs yok zaten,ilçeleri gelişmiş ve okulun antalya merkeze uzaklıgı 20 dakika civarı otobüs ile.Konyaaltında zaten okul,birçok imkan var.

    Kampüs zaten Türkiyenin en büyük kampüslerinden biri, birçok imkan var içinde.Gerçekten çok büyük bir alanı kapsıyor.

    Benim bölümde 16 doçent var bu büyük bir rakam,eğitim kadrosu bilgili insanlardan oluşuyor,birçok atölye mevcut,bu sayede bölümünle ilgili kendini geliştirebiliyorsun.Sosyal destek ve mesleki destek eğitmenler tarafından imkan tanınarak veriliyor.

    Eğitim kaliteli bana göre ve hocasına göre değişsede çok sıkı değil,kimisi çok takıyor,kimisi takmıyor.Okula ulaşım için içinden hat geçen özel halk otobüsü,ringler vs mevcut.Okulun içinde birçok eğlence yeri var.

    Derslerin arada farklı fakültelerde olması biraz yorucu mesela biri iletişimde diğeri turizmde yürüme mesafesi 15 dakika alıyor o yoruculuğu dışında bir sorunu yok hocam.Birçok binada şuanda yenilenme aşamasında,gereken yatırım yapılıyor.
  • 21-09-2014, 14:18:49
    #4
    Ben de manavgat myo ogrencisiydim. Yeni mezun oldum ancak işlerim dolayısıyla hâlâ burada oturmaktayım.
    Okul ve şehir imkan ve yaşantı olarak iyi ancak gel gelelim üniversite eğitim işleyişi, not ve öğrenci sistemi, yonetmelik vs. bürokrasi olarak berbat ötesi bir durumda.

    #Belirli bir ortalama altında kalırsanız sınıf düşüyorsunuz. Sistemin en saçma taraflarından biri.
    #Not işleyişi ve öğrenci işleri *genelde sistem olarak oturmadı senelerdir.
    #Hocalardan medet ummak hayalden öte birşey değil. Onlar öğrenci olmamış gibi tavır sergilerler.
    #Bazı kampüs ve yüksekokullarda geçme notu 70'di. Kaldı ki bu not ortalaması Türkiye genelinde çok yüksek bir sınır. Bu sene 60 yaptılar.

    Yıllardır derim koskoca Akdeniz Üniversitesi ilkleri gerçekleştirdi, yüz nakli yaptı falan ancak öğrenci karşıtı sistemiyle okunacak üniversite değil.

    Gerek üniversite yönetimi gerekse idari personel ve çalışanlarla işim gereği tanisikligimiz var. Daha çok anlatırım da zamanım yok. Kısacası sistemi oturmamış universitenin çoğu alanda mağdur öğrencilerindenim...


    Mobil olarak gönderildi.
  • 23-09-2014, 22:52:58
    #5
    Buluşma ayarlayabiliriz
  • 24-09-2014, 00:18:46
    #6
    gues adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre kesinlikle tercih edilmeli hocam.Şehirin yaşantısı olarak çok ucuz yaşam ve birçok imkan birarada.Ev fiyatları vs gayet ucuz,insanları çok iyi.

    Isınma problemi vs yok zaten,ilçeleri gelişmiş ve okulun antalya merkeze uzaklıgı 20 dakika civarı otobüs ile.Konyaaltında zaten okul,birçok imkan var.

    Kampüs zaten Türkiyenin en büyük kampüslerinden biri, birçok imkan var içinde.Gerçekten çok büyük bir alanı kapsıyor.

    Benim bölümde 16 doçent var bu büyük bir rakam,eğitim kadrosu bilgili insanlardan oluşuyor,birçok atölye mevcut,bu sayede bölümünle ilgili kendini geliştirebiliyorsun.Sosyal destek ve mesleki destek eğitmenler tarafından imkan tanınarak veriliyor.

    Eğitim kaliteli bana göre ve hocasına göre değişsede çok sıkı değil,kimisi çok takıyor,kimisi takmıyor.Okula ulaşım için içinden hat geçen özel halk otobüsü,ringler vs mevcut.Okulun içinde birçok eğlence yeri var.

    Derslerin arada farklı fakültelerde olması biraz yorucu mesela biri iletişimde diğeri turizmde yürüme mesafesi 15 dakika alıyor o yoruculuğu dışında bir sorunu yok hocam.Birçok binada şuanda yenilenme aşamasında,gereken yatırım yapılıyor.
    Ayrı şehirlerde yaşıyoruz galiba 3.senem Antalya'da

    Antalya turistik olması gereği pahalı bir yer , Isınma problemi yok demişsin öyle bir var ki Antalya 3 ay soğuk olur o aylarda da baya bir soğuk olur özellikle evlerin içleri ısınmaz. Çoğu yerde doğalgaz yok yada benim kaldığım meltem , ışıklar , lara tarafında yok. Klima kullanılıyor geçen sene biz klima kullandık aylık 200 tl ödedik Şehir olarak evet katılıyorum düzeni vs. güzel ama gezilcek yerler kısıtlı pek sevmiyorum o yüzden.
  • 24-09-2014, 00:24:11
    #7
    gues adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar,akdeniz üniye yeni geçen veya okumakta olanlar varmıdır? bulusalım,konusalım iyi olur ben iletisim bölümündeyim.
    okumuyorum ama çalışmıtığım firma Akdeniz Üniversitesinin içindeki Her Fakülteye iş yapıyoruz yani 1-2 günde bir üni içerisindeyim Hocaları , Öğretim elemanlarını v.s rektörü v.s tanırım.

    Saygılarımla
  • 24-09-2014, 21:53:21
    #8
    Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrı şehirlerde yaşıyoruz galiba 3.senem Antalya'da

    Antalya turistik olması gereği pahalı bir yer , Isınma problemi yok demişsin öyle bir var ki Antalya 3 ay soğuk olur o aylarda da baya bir soğuk olur özellikle evlerin içleri ısınmaz. Çoğu yerde doğalgaz yok yada benim kaldığım meltem , ışıklar , lara tarafında yok. Klima kullanılıyor geçen sene biz klima kullandık aylık 200 tl ödedik Şehir olarak evet katılıyorum düzeni vs. güzel ama gezilcek yerler kısıtlı pek sevmiyorum o yüzden.
    kepez tarafında oturuyorum hocam , bir kombi ile yeterli oluyor bende klima veya kombi ile genelde ısınıyor çoğu insan.Evet gezilcek yer konusunda haklısınız,bana görede kısıtlı yerler
  • 24-09-2014, 21:57:51
    #9
    Akdeniz BESYO burada.