Ben de manavgat myo ogrencisiydim. Yeni mezun oldum ancak işlerim dolayısıyla hâlâ burada oturmaktayım.
Okul ve şehir imkan ve yaşantı olarak iyi ancak gel gelelim üniversite eğitim işleyişi, not ve öğrenci sistemi, yonetmelik vs. bürokrasi olarak berbat ötesi bir durumda.

#Belirli bir ortalama altında kalırsanız sınıf düşüyorsunuz. Sistemin en saçma taraflarından biri.
#Not işleyişi ve öğrenci işleri *genelde sistem olarak oturmadı senelerdir.
#Hocalardan medet ummak hayalden öte birşey değil. Onlar öğrenci olmamış gibi tavır sergilerler.
#Bazı kampüs ve yüksekokullarda geçme notu 70'di. Kaldı ki bu not ortalaması Türkiye genelinde çok yüksek bir sınır. Bu sene 60 yaptılar.

Yıllardır derim koskoca Akdeniz Üniversitesi ilkleri gerçekleştirdi, yüz nakli yaptı falan ancak öğrenci karşıtı sistemiyle okunacak üniversite değil.

Gerek üniversite yönetimi gerekse idari personel ve çalışanlarla işim gereği tanisikligimiz var. Daha çok anlatırım da zamanım yok. Kısacası sistemi oturmamış universitenin çoğu alanda mağdur öğrencilerindenim...


Mobil olarak gönderildi.