Ayrı şehirlerde yaşıyoruz galiba

3.senem Antalya'da
Antalya turistik olması gereği pahalı bir yer , Isınma problemi yok demişsin öyle bir var ki

Antalya 3 ay soğuk olur o aylarda da baya bir soğuk olur özellikle evlerin içleri ısınmaz. Çoğu yerde doğalgaz yok yada benim kaldığım meltem , ışıklar , lara tarafında yok. Klima kullanılıyor geçen sene biz klima kullandık aylık 200 tl ödedik

Şehir olarak evet katılıyorum düzeni vs. güzel ama gezilcek yerler kısıtlı pek sevmiyorum o yüzden.
kepez tarafında oturuyorum hocam , bir kombi ile yeterli oluyor bende

klima veya kombi ile genelde ısınıyor çoğu insan.Evet gezilcek yer konusunda haklısınız,bana görede kısıtlı yerler