• 01-08-2014, 13:25:18
    #10
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 23 yaşında girmiştim. Hayat uni de
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse sizin kazanılmış hakkınıza karşılık hadi geri dön evine diyemez. Ama illa böyle bir sıkıntınız varsa kazandığınız fakültenin öğrenci işlerini arayıp sorun durumu böyle bi şey olabilir mi diye en doğru bilgiyi onlar verir size.
    Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
    Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
    Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
    Kafan bulanmasın dedi.
  • 01-08-2014, 13:27:29
    #11
    Siz kazandıktan sonra haklarınız vardır öyle bişey olmaması gerek
  • 01-08-2014, 13:30:59
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
    Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
    Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
    Kafan bulanmasın dedi.
    yanlış biliyor olabilirim ama 10 kişinin altına düşen bölümler gelecek yıl kapatılır.
    Bu yıl kazanılmış hakkınız vardır.En fazla 1. öğretimler ile derslere girersiniz.
    Zaten siz 1. sınıfa 9 kişi kayıt yaptırsanız bile alttan dersi olan üst sınıf öğrencileri de sizinle derslere gireceği için sınıf mevcudunuz derse göre değişmekle beraber 20 kişiyi bulur yani 1. sınıflarda eğitim devam eder.
  • 01-08-2014, 13:36:12
    #13
    TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış biliyor olabilirim ama 10 kişinin altına düşen bölümler gelecek yıl kapatılır.
    Bu yıl kazanılmış hakkınız vardır.En fazla 1. öğretimler ile derslere girersiniz.
    Zaten siz 1. sınıfa 9 kişi kayıt yaptırsanız bile alttan dersi olan üst sınıf öğrencileri de sizinle derslere gireceği için sınıf mevcudunuz derse göre değişmekle beraber 20 kişiyi bulur yani 1. sınıflarda eğitim devam eder.
    Arkadaşlar gidiyorum o zaman
    Allah hakkımızda hayırlısını versin.
    Sağ olun yardımlarınız için

    Bu konuda daha fazla bilgisi olan varsa lütfne konuya yazsın.
  • 01-08-2014, 17:27:21
    #14
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
    Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
    Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
    Kafan bulanmasın dedi.
    böyle bir kanun olabilir fakat yine de sizin bir hakkınız var size ee bölüm açamadık siz gidin diyemezler. sizi muhtemelen birinci öğretimle birleştirirler.