Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
Kafan bulanmasın dedi.
yanlış biliyor olabilirim ama 10 kişinin altına düşen bölümler gelecek yıl kapatılır.
Bu yıl kazanılmış hakkınız vardır.En fazla 1. öğretimler ile derslere girersiniz.
Zaten siz 1. sınıfa 9 kişi kayıt yaptırsanız bile alttan dersi olan üst sınıf öğrencileri de sizinle derslere gireceği için sınıf mevcudunuz derse göre değişmekle beraber 20 kişiyi bulur yani 1. sınıflarda eğitim devam eder.