TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış biliyor olabilirim ama 10 kişinin altına düşen bölümler gelecek yıl kapatılır.
Bu yıl kazanılmış hakkınız vardır.En fazla 1. öğretimler ile derslere girersiniz.
Zaten siz 1. sınıfa 9 kişi kayıt yaptırsanız bile alttan dersi olan üst sınıf öğrencileri de sizinle derslere gireceği için sınıf mevcudunuz derse göre değişmekle beraber 20 kişiyi bulur yani 1. sınıflarda eğitim devam eder.
Arkadaşlar gidiyorum o zaman
Allah hakkımızda hayırlısını versin.
Sağ olun yardımlarınız için

Bu konuda daha fazla bilgisi olan varsa lütfne konuya yazsın.