Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
Kafan bulanmasın dedi.
böyle bir kanun olabilir fakat yine de sizin bir hakkınız var size ee bölüm açamadık siz gidin diyemezler. sizi muhtemelen birinci öğretimle birleştirirler.