Ben de 23 yaşında girmiştim. Hayat uni de
Kimse sizin kazanılmış hakkınıza karşılık hadi geri dön evine diyemez. Ama illa böyle bir sıkıntınız varsa kazandığınız fakültenin öğrenci işlerini arayıp sorun durumu böyle bi şey olabilir mi diye en doğru bilgiyi onlar verir size.
Arkadaşlar YÖK kanunda 10 kişinin altına düşen bölümler kapatılıyormuş.
Geçen sene benim bölümüm geceside gündüzüde full çekmiş. ( tercih robotu ise dolmadı yazıyor )
Kışından hariç hiç bir sorunu yok kardeş buranın dedi.
Kafan bulanmasın dedi.