Sınavsız İkinci Üniversite
12
●3.428
- 31-07-2014, 14:30:16Açıköğretim hoştur güzeldir. Çalışırım okurum diyenler için. Her dönem başına 250 TL civarında harç parası yatırırsınız. Tabii kaldığınız ders sayısı artarsa fiyatta da ufak ama farkedilebilir bir artış gözlemlenebilir. Buradaki tek sıkıntı ödemelerin bankamatikten yatırılacağı ki bizde böyleydi çok sıra beklersiniz, uyanık olursanız orası ayrı(vakit olması da lazım). Çan eğrisi vardır. 60 ile kalabilip 30 ile geçebilirsiniz herşey sizin çalışmanıza bağlı. Yeni kitaplar tam çalışmalık sayfa sayısı az ve geneli özet sadece okumanız gereken yeri bilmeniz gerek aksi halde 1 ay önceden başlayarak tamamını bitirebilirsiniz.
- 01-08-2014, 17:31:17açıköğretimde dönem üstünden hesap yapıldığı için birinci döneminiz yanmıyor. önümüzdeki sene güz döneminde 2. sınıf güz derslerini, bahar döneminde ise 1. sınıf bahar derslerini alacaksınız.KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2014, 10:19:09Bildiğim kadarı ile AÖF'te okuyanlar ikinci üniversite hakkından faydalanamıyor. Örgün öğretimde okuyor ya da örgün öğretimden mezun olmuş olmanız gerekiyor.korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle