korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi ben aöf 2.sınıftayım 2.üniversiteye yazılma şansım varmı
Bildiğim kadarı ile AÖF'te okuyanlar ikinci üniversite hakkından faydalanamıyor. Örgün öğretimde okuyor ya da örgün öğretimden mezun olmuş olmanız gerekiyor.