Açıköğretim hoştur güzeldir. Çalışırım okurum diyenler için. Her dönem başına 250 TL civarında harç parası yatırırsınız. Tabii kaldığınız ders sayısı artarsa fiyatta da ufak ama farkedilebilir bir artış gözlemlenebilir. Buradaki tek sıkıntı ödemelerin bankamatikten yatırılacağı ki bizde böyleydi çok sıra beklersiniz, uyanık olursanız orası ayrı(vakit olması da lazım). Çan eğrisi vardır. 60 ile kalabilip 30 ile geçebilirsiniz herşey sizin çalışmanıza bağlı. Yeni kitaplar tam çalışmalık sayfa sayısı az ve geneli özet sadece okumanız gereken yeri bilmeniz gerek aksi halde 1 ay önceden başlayarak tamamını bitirebilirsiniz.