Bilen birisi alinti ile cevaplarsa sevinirim
Ben acikogretim uni. okuyodum ilk sinavlara girdim
2.sinavlara girmek icin kayit yenileme gerekiyomus sanirim
Ben yenilemedim 2.sinavlara giremedim
Simdi benim 1 senem yandi mi :/
açıköğretimde dönem üstünden hesap yapıldığı için birinci döneminiz yanmıyor. önümüzdeki sene güz döneminde 2. sınıf güz derslerini, bahar döneminde ise 1. sınıf bahar derslerini alacaksınız.