Merhaba arkadaşlar transkirptime baktığım zaman yano/gano 3,** yazıyor nedir bu arkadaşlar aynı bölünden başka üniye geçebilirsin veya üst sınıftan ders alabilirsin gibi bişeyler söylediler tam olarak nedir
yarıyıl ağırlık not ortalaman demek o. gano sene sonunda belirleniyor. Okuduğun okulun öğrenci işlerine sor ya da danışman hocana. 3.00 ise üstten ders alıp erken bitirebilirsin.
yarıyıl ağırlık not ortalaman demek o. gano sene sonunda belirleniyor. Okuduğun okulun öğrenci işlerine sor ya da danışman hocana. 3.00 ise üstten ders alıp erken bitirebilirsin.