• 02-02-2014, 12:35:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar transkirptime baktığım zaman yano/gano 3,** yazıyor nedir bu arkadaşlar aynı bölünden başka üniye geçebilirsin veya üst sınıftan ders alabilirsin gibi bişeyler söylediler tam olarak nedir
  • 02-02-2014, 12:37:20
    #2
    yarıyıl ağırlık not ortalaman demek o. gano sene sonunda belirleniyor. Okuduğun okulun öğrenci işlerine sor ya da danışman hocana. 3.00 ise üstten ders alıp erken bitirebilirsin.
  • 02-02-2014, 21:28:08
    #3
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarıyıl ağırlık not ortalaman demek o. gano sene sonunda belirleniyor. Okuduğun okulun öğrenci işlerine sor ya da danışman hocana. 3.00 ise üstten ders alıp erken bitirebilirsin.
    teşekkürler hocam
  • 03-02-2014, 14:00:54
    #4
    gano 2 olmadan mezun olamıyorsun bilgine