amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarıyıl ağırlık not ortalaman demek o. gano sene sonunda belirleniyor. Okuduğun okulun öğrenci işlerine sor ya da danışman hocana. 3.00 ise üstten ders alıp erken bitirebilirsin.
teşekkürler hocam