Merhaba arkadaşlar transkirptime baktığım zaman yano/gano 3,** yazıyor nedir bu arkadaşlar aynı bölünden başka üniye geçebilirsin veya üst sınıftan ders alabilirsin gibi bişeyler söylediler tam olarak nedir