• 04-08-2013, 18:38:59
    #10
    BKR55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende girmiştim sınava.



    İdare eder.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:50:31 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:29 --

    Giren arkadaşlar sıralamalarını ve puanlarını yazabilir mi? Biraz puanlar şişmiş sanırım.
    dgs puan hesaplama sitesinde hesaplayınca 245 filan çıkıyor 285 almışsın puanlama sistemi nasıl oluyor ? Bende 290 filan yapmak için 70 sayısal 60 sözel filan yapmayı hedefliyordum.
  • 04-08-2013, 19:02:29
    #11
    Bu sene soruların zorluğundan dolayı Türkiye ortalaması düşüp soruların sapması yükseldi.
    Geçen sene 57 matematik 42 Türkçe'ye 275 puan ve 5600 sıralama almışken, bu sene 56.5 matematik 34 Türkçe'ye 303 puan ve 1201 sıralama aldım.
  • 04-08-2013, 22:09:59
    #12
    2012 ve 2013 DGS arasındaki fark

    2013 te puanım kesilmese muhtemelen 2012 den daha yüksek bir puan gelebilirdi ancak sıralama o kadar yüksek olmayacaktır.





  • 04-08-2013, 22:15:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Açıköğretim için baraj puanı kaçtır?
  • 04-08-2013, 22:53:41
    #14
    Bende sayısaldan girmiştim 303 puan aldım. Bu sene ki sınav gerçekten zordu.
  • 04-08-2013, 22:54:46
    #15
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıköğretim için baraj puanı kaçtır?
    detaylandırır mısın ben soruyu anlamadım. dgs sınavı ile aöf alakasız. yani dgs sınavı ile aöfe geçiş yok. aöfteki dikey geçiş çok ayrı şey.
  • 05-08-2013, 10:20:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu görüntüde oynama yok değil mi? 54.25 net'e 286 puan?
    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dgs puan hesaplama sitesinde hesaplayınca 245 filan çıkıyor 285 almışsın puanlama sistemi nasıl oluyor ? Bende 290 filan yapmak için 70 sayısal 60 sözel filan yapmayı hedefliyordum.
    Puan önemli değil, sıralama önemli. Bu sene soruların çok zor olduğu söyleniyor. Sapma yüksek olmuş. Sayısaldan 50 net üzeri yapanlar iyi sapma puanı almış. Sayısal net ortalaması 13-17 arasında birşey çıktı diye hatırlıyorum ÖSYM açıkladı. Geçen sene 3500. olan 280 civarı puan yapmış sanırım benim araştırmalarıma göre ama bu puanı 80-90 civarı bir netle yapmış. Ben 54 netle bu sene 286 yaptım. Yani girecek olanlara tavsiyem net hedefi koymayın, bütün konulara hakim olma hedefi koyun, bildiğinizi yapın ve en önemlisi de sayısalcıysanız sayısala yüklenin. Hangi alana soru başına ne kadar puan geldiğinin araştırmasını iyi yapın. Sayısal 50 sözel 40 net yapacağınıza sayısal 60-65 net yapın daha yüksek puan alırsınız. Çünkü bir bölümden yüksek net yaptığınız zaman sapmadan aşırı etkileniyorsunuz.
  • 05-08-2013, 12:06:09
    #17
    Tercih kılavuzu ne zaman yayınlanır arkadaşlar? Geçen sene tercihler 29 Ağustos'da başladı ama kılavuzu ne zaman yayınladılar bilmiyorum..
  • 06-08-2013, 02:23:57
    #18
    klavuzu bir an önce açıklasalar da askere mi gidiyoruz yoksa okula mı öğrenebilsek.