BKR55 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2013 DGS Sonuçları Açıklandı !
20
●8.482
- 04-08-2013, 18:38:59dgs puan hesaplama sitesinde hesaplayınca 245 filan çıkıyor 285 almışsın puanlama sistemi nasıl oluyor ? Bende 290 filan yapmak için 70 sayısal 60 sözel filan yapmayı hedefliyordum.
- 04-08-2013, 22:09:592012 ve 2013 DGS arasındaki fark

2013 te puanım kesilmese muhtemelen 2012 den daha yüksek bir puan gelebilirdi ancak sıralama o kadar yüksek olmayacaktır.

- 04-08-2013, 22:54:46NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
detaylandırır mısın ben soruyu anlamadım. dgs sınavı ile aöf alakasız. yani dgs sınavı ile aöfe geçiş yok. aöfteki dikey geçiş çok ayrı şey.
- 05-08-2013, 10:20:29Üyeliği durdurulduHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePuan önemli değil, sıralama önemli. Bu sene soruların çok zor olduğu söyleniyor. Sapma yüksek olmuş. Sayısaldan 50 net üzeri yapanlar iyi sapma puanı almış. Sayısal net ortalaması 13-17 arasında birşey çıktı diye hatırlıyorum ÖSYM açıkladı. Geçen sene 3500. olan 280 civarı puan yapmış sanırım benim araştırmalarıma göre ama bu puanı 80-90 civarı bir netle yapmış. Ben 54 netle bu sene 286 yaptım. Yani girecek olanlara tavsiyem net hedefi koymayın, bütün konulara hakim olma hedefi koyun, bildiğinizi yapın ve en önemlisi de sayısalcıysanız sayısala yüklenin. Hangi alana soru başına ne kadar puan geldiğinin araştırmasını iyi yapın. Sayısal 50 sözel 40 net yapacağınıza sayısal 60-65 net yapın daha yüksek puan alırsınız. Çünkü bir bölümden yüksek net yaptığınız zaman sapmadan aşırı etkileniyorsunuz.trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2013, 02:23:57klavuzu bir an önce açıklasalar da askere mi gidiyoruz yoksa okula mı öğrenebilsek.



detaylandırır mısın ben soruyu anlamadım. dgs sınavı ile aöf alakasız. yani dgs sınavı ile aöfe geçiş yok. aöfteki dikey geçiş çok ayrı şey.