BKR55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende girmiştim sınava.



İdare eder.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:50:31 -->-> Daha önceki mesaj 15:49:29 --

Giren arkadaşlar sıralamalarını ve puanlarını yazabilir mi? Biraz puanlar şişmiş sanırım.
dgs puan hesaplama sitesinde hesaplayınca 245 filan çıkıyor 285 almışsın puanlama sistemi nasıl oluyor ? Bende 290 filan yapmak için 70 sayısal 60 sözel filan yapmayı hedefliyordum.