Meslek lisesi çıkışlı biri 2 yıllık programcılıktan, bilgisayar mühendisliğe geçiş yapabiliyor mu ?
Yapabiliyorsa , normal sayısalcıların tercih ettiği bilgisayar mühendisliğine mi girebiliyor yoksa bilgisayar mühendisliği MTOK'a mı giriş yapabiliyor ?
Programcılıktan Mühendisliğe geçmiş var mı ?
10
●827
- 29-07-2013, 01:05:05Üyeliği durdurulduBilgisayar Mühendisliğine mi (Sayısalcıların tercih ettiği)CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar Mühendisliği MTOK a mı geçiş yapabiliyorsunuz - 29-07-2013, 01:18:00bildiğim kadarıyla sayısal olan olması lazımSrdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2013, 01:21:14Üyeliği durdurulduHocam türev,integral,fizik vs görmeden o dersleri nasıl verebilirler ki ? İlk sene türev,integral ağırlıklı mat dersleri ve fizik dersleri veriliyor.hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2013, 02:26:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.veremiyor bir çoğu zaten.. örnek tanıdğım var.. ya kopya ile geçmeye çalışıyor ya da kalıyor genelde..Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elbette çalışıp geçecek istisnalar mevcut fakat ağır bir integral dersini vermek çok zor.. - 29-07-2013, 02:50:29haklısınız hocam vermesi çok zor hatta veremez ama eğitim sistemi böyle malesef.Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2013, 09:34:42Mühendisliklerde dgs ile özel üni. burssuzlar dahi yüksek puan diye biliyorum.
- 29-07-2013, 15:09:57Üyeliği durdurulduHocam iki satırlık işlemler olsa kopya çeksin diyecemde sayfalarca süren işlemler var.olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru olan DGS ile geçişler kapatılması yada MTOK a yönlendirilmesi. Çünkü adamlarda mat 2 yok, fizik yok , kimya yok , bunlarda bir yılda öğrenilecek konular değil. Eğer DGS ile gelen öğrencilere normal Bilgisayar Mühendislerine sordukları Mat ve Fizik sorularını soracaklarsa sorun yok , zaten bu sınavları geçerse hak etmiş demektir. Ama diğer türlü onlara daha basit sorular sorup geçmeleri sağlanacaksa 3 yıl sayısalda abuk sabuk konularla boğuşmuş öğrencilere haksızlık olur.
Doğru olan DGS ile geçişler kapatılması yada MTOK a yönlendirilmesi. Çünkü adamlarda mat 2 yok, fizik yok , kimya yok , bunlarda bir yılda öğrenilecek konular değil. Eğer DGS ile gelen öğrencilere normal Bilgisayar Mühendislerine sordukları Mat ve Fizik sorularını soracaklarsa sorun yok , zaten bu sınavları geçerse hak etmiş demektir. Ama diğer türlü onlara daha basit sorular sorup geçmeleri sağlanacaksa 3 yıl sayısalda abuk sabuk konularla boğuşmuş öğrencilere haksızlık olur.