• 29-07-2013, 00:59:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Meslek lisesi çıkışlı biri 2 yıllık programcılıktan, bilgisayar mühendisliğe geçiş yapabiliyor mu ?

    Yapabiliyorsa , normal sayısalcıların tercih ettiği bilgisayar mühendisliğine mi girebiliyor yoksa bilgisayar mühendisliği MTOK'a mı giriş yapabiliyor ?
  • 29-07-2013, 01:03:41
    #2
    dgs ile gecebiliyoruz bnde programcılık okuyom
  • 29-07-2013, 01:05:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dgs ile gecebiliyoruz bnde programcılık okuyom
    Bilgisayar Mühendisliğine mi (Sayısalcıların tercih ettiği)
    Bilgisayar Mühendisliği MTOK a mı geçiş yapabiliyorsunuz
  • 29-07-2013, 01:18:00
    #4
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar Mühendisliğine mi (Sayısalcıların tercih ettiği)
    Bilgisayar Mühendisliği MTOK a mı geçiş yapabiliyorsunuz
    bildiğim kadarıyla sayısal olan olması lazım
  • 29-07-2013, 01:21:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarıyla sayısal olan olması lazım
    Hocam türev,integral,fizik vs görmeden o dersleri nasıl verebilirler ki ? İlk sene türev,integral ağırlıklı mat dersleri ve fizik dersleri veriliyor.
  • 29-07-2013, 02:26:02
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam türev,integral,fizik vs görmeden o dersleri nasıl verebilirler ki ? İlk sene türev,integral ağırlıklı mat dersleri ve fizik dersleri veriliyor.
    veremiyor bir çoğu zaten.. örnek tanıdğım var.. ya kopya ile geçmeye çalışıyor ya da kalıyor genelde..
    elbette çalışıp geçecek istisnalar mevcut fakat ağır bir integral dersini vermek çok zor..
  • 29-07-2013, 02:50:29
    #7
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam türev,integral,fizik vs görmeden o dersleri nasıl verebilirler ki ? İlk sene türev,integral ağırlıklı mat dersleri ve fizik dersleri veriliyor.
    haklısınız hocam vermesi çok zor hatta veremez ama eğitim sistemi böyle malesef.
  • 29-07-2013, 09:34:42
    #8
    Mühendisliklerde dgs ile özel üni. burssuzlar dahi yüksek puan diye biliyorum.
  • 29-07-2013, 15:09:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veremiyor bir çoğu zaten.. örnek tanıdğım var.. ya kopya ile geçmeye çalışıyor ya da kalıyor genelde..
    elbette çalışıp geçecek istisnalar mevcut fakat ağır bir integral dersini vermek çok zor..
    Hocam iki satırlık işlemler olsa kopya çeksin diyecemde sayfalarca süren işlemler var. Doğru olan DGS ile geçişler kapatılması yada MTOK a yönlendirilmesi. Çünkü adamlarda mat 2 yok, fizik yok , kimya yok , bunlarda bir yılda öğrenilecek konular değil. Eğer DGS ile gelen öğrencilere normal Bilgisayar Mühendislerine sordukları Mat ve Fizik sorularını soracaklarsa sorun yok , zaten bu sınavları geçerse hak etmiş demektir. Ama diğer türlü onlara daha basit sorular sorup geçmeleri sağlanacaksa 3 yıl sayısalda abuk sabuk konularla boğuşmuş öğrencilere haksızlık olur.