Meslek lisesi çıkışlı biri 2 yıllık programcılıktan, bilgisayar mühendisliğe geçiş yapabiliyor mu ?

Yapabiliyorsa , normal sayısalcıların tercih ettiği bilgisayar mühendisliğine mi girebiliyor yoksa bilgisayar mühendisliği MTOK'a mı giriş yapabiliyor ?