Meslek lisesi çıkışlı biri 2 yıllık programcılıktan, bilgisayar mühendisliğe geçiş yapabiliyor mu ?
Yapabiliyorsa , normal sayısalcıların tercih ettiği bilgisayar mühendisliğine mi girebiliyor yoksa bilgisayar mühendisliği MTOK'a mı giriş yapabiliyor ?