veremiyor bir çoğu zaten.. örnek tanıdğım var.. ya kopya ile geçmeye çalışıyor ya da kalıyor genelde..
elbette çalışıp geçecek istisnalar mevcut fakat ağır bir integral dersini vermek çok zor..
Hocam iki satırlık işlemler olsa kopya çeksin diyecemde sayfalarca süren işlemler var.

Doğru olan DGS ile geçişler kapatılması yada MTOK a yönlendirilmesi. Çünkü adamlarda mat 2 yok, fizik yok , kimya yok , bunlarda bir yılda öğrenilecek konular değil. Eğer DGS ile gelen öğrencilere normal Bilgisayar Mühendislerine sordukları Mat ve Fizik sorularını soracaklarsa sorun yok , zaten bu sınavları geçerse hak etmiş demektir. Ama diğer türlü onlara daha basit sorular sorup geçmeleri sağlanacaksa 3 yıl sayısalda abuk sabuk konularla boğuşmuş öğrencilere haksızlık olur.