CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dgs ile gecebiliyoruz bnde programcılık okuyom
Bilgisayar Mühendisliğine mi (Sayısalcıların tercih ettiği)
Bilgisayar Mühendisliği MTOK a mı geçiş yapabiliyorsunuz