• 26-07-2013, 06:12:00
    #1
    akdeniz üniversitesi kazanan yok mu hiç ? ne face de arkadaşlarım nede burada hiç denk gelmedi , akdeniz -alanya turizm işl. kazandım ama naşka akdeniz kazanan hiç görmedim.
  • 26-07-2013, 06:20:39
    #2
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akdeniz üniversitesi kazanan yok mu hiç ? ne face de arkadaşlarım nede burada hiç denk gelmedi , akdeniz -alanya turizm işl. kazandım ama naşka akdeniz kazanan hiç görmedim.
    alanyada okul dağın başında ilçenin merkezınden 25-30 dk trafiksiz
  • 26-07-2013, 06:31:07
    #3
    Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alanyada okul dağın başında ilçenin merkezınden 25-30 dk trafiksiz
    hadi ya bu çok kötü oldu , peki kiralık ev işleri nasıl fiyatlar filan muhtemelen tek kalacağım 1+1 veya home office tarzında küçük evler olabilir
  • 27-07-2013, 18:41:12
    #4
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi ya bu çok kötü oldu , peki kiralık ev işleri nasıl fiyatlar filan muhtemelen tek kalacağım 1+1 veya home office tarzında küçük evler olabilir
    gelenler şehiriçinde kalıyorlar zaten otobus 1 tl 30 dkda gıder herhalde fazlada olabılır pek hatırlamıyorum ben arabayla 30dk gıbı surede normal hızlarda gıdıyorum

    ev kıraları arkadasım denız manzaralı evde 2+1 650 tlye kalıyordu arkadaki 3+1 lerın 400 tl civarında oldugunu soyluyordu ıyı arastırmak lazım

    ama emın degılım.

    Gece hayatı yazın dısında fazla yok 1-2 cafe dısında ıskelede acık yer bulamazsın.

    hayırlısı olsun alanya genede guzel yerdir kar yağmaz buraya fazla kalın seylere gerek yok
  • 27-07-2013, 20:52:42
    #5
    Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelenler şehiriçinde kalıyorlar zaten otobus 1 tl 30 dkda gıder herhalde fazlada olabılır pek hatırlamıyorum ben arabayla 30dk gıbı surede normal hızlarda gıdıyorum

    ev kıraları arkadasım denız manzaralı evde 2+1 650 tlye kalıyordu arkadaki 3+1 lerın 400 tl civarında oldugunu soyluyordu ıyı arastırmak lazım

    ama emın degılım.

    Gece hayatı yazın dısında fazla yok 1-2 cafe dısında ıskelede acık yer bulamazsın.

    hayırlısı olsun alanya genede guzel yerdir kar yağmaz buraya fazla kalın seylere gerek yok
    bilgilendirdiğiniz için teşekkürler , şimdilik akdenizi kazanan arkadaşım yok ilk yıl küçük bir evde tek başıma kalırım muhtemelen , gece hayatının olmaması kötü olmuş , ama ne kadar olmasada öğrenciler olduğu için canlıdır sanırım . Hayırlısıyla artık.
  • 28-07-2013, 02:20:41
    #6
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgilendirdiğiniz için teşekkürler , şimdilik akdenizi kazanan arkadaşım yok ilk yıl küçük bir evde tek başıma kalırım muhtemelen , gece hayatının olmaması kötü olmuş , ama ne kadar olmasada öğrenciler olduğu için canlıdır sanırım . Hayırlısıyla artık.
    pek ogrencı sehrı dıyemezsın buraya ama hıc universitelilerle takılmadım . Ben 18 yasındayım lise yenı bıttı burada her gece dısardaydım ama oyle pek oldugunu soyleyemem . Canlı muzık yerlerı var ıskelede felan o kadar genelde turiste calısan bi yer burası hayırlı olsun sımdıden

    basından sonu 10 km olan alanyamdan bende ızmıre gıdıcem unıye bakalım yon duygum cok kotuyken 18 yıllık alanyada kaybolurken ızmır nasıl olcak hıc bılmıyorum
  • 28-07-2013, 02:32:03
    #7
    Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pek ogrencı sehrı dıyemezsın buraya ama hıc universitelilerle takılmadım . Ben 18 yasındayım lise yenı bıttı burada her gece dısardaydım ama oyle pek oldugunu soyleyemem . Canlı muzık yerlerı var ıskelede felan o kadar genelde turiste calısan bi yer burası hayırlı olsun sımdıden

    basından sonu 10 km olan alanyamdan bende ızmıre gıdıcem unıye bakalım yon duygum cok kotuyken 18 yıllık alanyada kaybolurken ızmır nasıl olcak hıc bılmıyorum
    izmire gideceksen , ege üniversitesine gidebiliyorsan yaz bence yoksa diğerlerinin ortamı bence o kadar güzel değil ve şehir dışında kalıyorlar.Ama izmir oldukça güzel ve canlı bir şehir zaten anlatmama gerek yok, anlatılmaz yaşanır
  • 28-07-2013, 03:14:25
    #8
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izmire gideceksen , ege üniversitesine gidebiliyorsan yaz bence yoksa diğerlerinin ortamı bence o kadar güzel değil ve şehir dışında kalıyorlar.Ama izmir oldukça güzel ve canlı bir şehir zaten anlatmama gerek yok, anlatılmaz yaşanır
    İzmir ekonomi üniversitesi

    1+1 satılık ev arıyoruz hayırlısı bakalım. uygun bırsey bulursak bızde benım gezmeye pek vaktim olmayacak 5 yılda bıtırmem lazım.
    mesafede sorun degıl arabam var.

    Hukuk ve ezberım kotu hayırlısı ama